Dapat Duit Raya Awal dari Shaklee

Assalamualaikum semua, bertemu kita ke entry kalini.

Memandangkan kita dah nak puasa dan raya, suka saya nak share dan mengajak sahabat semua peluang yang Shaklee tawarkan untuk anda merasa duit raya awal dari Shaklee. 

Seperti biasa setiap bulan bonus Shaklee akan masuk, walaupun saya hanyalah surirumah tapi sekarang bersyukur sangat sangat sebab Allah lorongkan ke jalan ini. Berbisnes Shaklee dapat gaji tiap tiap bulan macam orang bekerja jugak. Dulu jadi suri rumah rasa macam terhad nak berkongsi, rupanya tak. Banyak ruang peluang yang ada. 

Bulan Mac ni kebanyakan dari kita semua sedang membuat persiapan untuk buka sekolah dan menyambut Ramadhan. Macam saya sendiri tahun ni anak sulong berusia 5 tahun dan bersekolah. Tambahan lagi saya tengah mengandung dijangka bersalin selepas raya. Banyak juga nak guna duit untuk persiapan baby dan persekolahan anak. 

Umat Islam dijangka akan menyambut Syawal pada 22 April 2023 iaitu pada hari Sabtu. Berita baiknya, Shaklee akan bagi duit raya (BONUS) sebelum Hari Raya Aidilfitri. Setiap 14 haribulan bonus Shaklee akan masuk ke akaun peribadi untuk semua pengedar Shaklee yang layak. Best kan? 



BAGAIMANA BOLEH DAPAT BONUS SHAKLEE? 

Setiap ahli yang berdaftar dengan Shaklee dan mereka membuat belian atau, jualan dan mencapai jumlah point tertentu akan layak dapat duit bonus. Bonus Shaklee akan masukkan ke akaun peribadi masing masing. 

Bagi yang fokus berbisnes, lagi rajin buat jualan setiap hari, lagi banyak kita berkongsi, lagi tinggi lah peluang nak dapat bonus Shaklee. 
Setiap bulan tidak kira sama ada musim perayaan ataupun tidak, Shaklee tetap akan membayar cash reward/bonus ke dalam akaun masing masing termasuk rakan  Projek Mega Blog 2.0 saya, Nabilah Arshad

Lagi best kalau nak daftar jadi ahli tak perlu modal langsung, hanya dengan bayaran RM35 atau boleh daftar secara percuma (belian dalam jumlah tertentu automatik layak keahlian PERCUMA). 
Tak perlu meminjam atau buat loan. Terus boleh start berniaga. Mana tahu kan dapat banyak duit raya dari Shaklee tahun ni.  

NAK BUAT APA DENGAN DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE? 

Macam biasa bila dapat duit macam macam lah kita boleh guna. Lebih lebih lagi duit raya yang Shaklee tu kita dapat pada masih berpuasa, terutama 10 hari terakhir Ramadhan. Antara yang saya plan: 
  • Duit raya untuk anak anak saudara
  • Biskut raya untuk parents dan parents mertua
  • Juadah hari raya
  • Sedekah pada bulan Ramadhan
  • Kelengkapan berpantang nanti
Lagi best kalau dapat banyak bonus, lagi banyak dapat lagi banyak boleh spend untuk sedekah Ramadhan dan duit raya untuk keluarga. Semoga Allah perkenankan hajat saya. 
Jadi surirumah ni, bila ada income sendiri, seronok bukan kepalang🥹. Kita tetap ada impian dan cita cita besar kan? 

Yang paling utama kita boleh memberi manfaat. Mula dengan bermanfaat untuk diri, keluarga, mak ayah, anak2 sampailah masyarakat. Masih boleh menyumbang walaupun tak mewah, tapi diri sendiri rasa puas sangat. 🤲🏻🥹


Seronok kan masak sedap sedap kita hidangkan juadah kepada tetamu. 


Dalam satu hadis Nabi Muhammad SAW, baginda SAW memberi 3 tips untuk masuk syurga. 2 tips pertama lebih mudah dari yang ketiga. Pertama, baginda SAW anjurkan kita memberi salam, kedua MEMBERI ORANG MAKAN. Ketiga, qiyamullail, mendirikan solat malam. Yang ni mungkin berat sikit.

وَعن عبدِاللَّهِ بنِ سَلاَمٍ، أَنَّ النَّبِيَّ  قالَأَيُّهَا النَّاسُ أَفْشوا السَّلامَ، وَأَطْعِمُوا الطَّعَامَ، وَصَلُّوا باللَّيْل وَالنَّاسُ نِيامٌ، تَدخُلُوا الجَنَّةَ بِسَلامٍ ****

Jangan perkecilkan amalan belanja orang makan, terutamanya orang miskin. Kita boleh masuk syurga kerananya.


SIAPA YANG BOLEH DAPAT DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE? 

Dalam bisnes Shaklee ni, semua orang berpeluang dapat duit, bukan terhad untuk surirumah saja. 
  1. Pelajar yang nak tambah duit 
  2. Orang yang bekerja inginkan pendapatan lebih
  3. Surirumah yang ingin jana pendapatan sendiri
  4. Sesiapa saja dengan syarat berusia 18 tahun ke atas. 

Bagi yang berminat nak buat duit raya awal atau duit extra boleh terus contact saya. Saya guide satu persatu, dan kita juga ada group support yang sama sama buat. Kalau belajar dan buat betul betul, inshaAllah at least sebelum raya, merasa bonus pertama. ☺️



Kalau yang bekerja pun dialu alukan jugak, sebab sistem kita sangat membantu surirumah mahupun yang bekerja. 
Nothing to lose kalau cuba. Sebab tanpa modal. Tak cuba tak tahu kan. 💕🫰🏻

#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee2023

Boleh terus hubungi saya seperti di bawah: 
Atifah Muhammad ID 1276547
No tel : 0199357375
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
Shaklee Business Leader
















. 


Comments

  1. Alhamdulillah.. Tahniah Atifah. Semoga dipermudahkan urusan bersalin nanti dan mencapai impian berbelanja Duit Raya Awal tahun ni. Jemput blogwaking akk jugak ya https://www.sakinahshaklee.com/2023/03/11/duit-raya-awal-dari-shaklee-untuk-aidilfitri-2023/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts