Peluang Bisnes Online Terbaik 2023 Tanpa Modal!




Zaman sekarang perbelanjaan harian semakin mahal. Kos sara hidup pun makin tinggi dan mencabar. Disebabkan kos sara hidup dan perbelanjaan semakin meningkat dari tahun ke tahun, ramai yang mencari peluang untuk tambah sumber pendapatan. 

Sekarang ni ada bermacam macam jenis bisnes, ada bisnes secara online, di hujung jari. Ada juga bisnes secara konvensional, ada yang berbentuk servis, ada bisnes perlukan modal permulaan besar, ada yang modal rendah dan ada juga yang tak perlu kan modal permulaan. 

Macam saya sekarang saya fokus buat bisnes online Shaklee. Bermula dengan hanya ingin mencuba produk Ikhtiar Hamil Shaklee dan kini alhamdulillah terjebak dengan bisnes online yang mudah dan memang sangat menguntungkan. 

Peluang Bisnes Online Terbaik 2023 Tanpa Modal

  1. TAK PERLU MODAL YANG TINGGI
Paling suka sebab tak perlu keluarkan modal beribu. Hanya bayar yuran ahli Shaklee RM35 terus boleh mulakan bisnes. Mudah kan? 
Tak perlu berhutang atau pening korek duit sana sini. 

Macam bulan April ni Shaklee tawarkan promo keahlian PERCUMA. Order Set Rahmah Shaklee terus boleh jual dan mula bisnes. 

>>>>>  DAFTAR PERCUMA DISINI


2. BISNES YANG FLEKSIBEL

Bisnes yang sangat sesuai untuk semua orang. Fleksibel! Yang penting ianya mudah dan high demand. Kita lah bos kita lah pekerja. Tak perlu bergantung kepada waktu tertentu, arahan boss ataupun tak perlu menjaga pekerja. Kita la jaga semuanya sendiri. Cuma kena disiplin! 

Tak perlu nak fikir tapak kedai, kedai kita boleh open di mana mana saja selama 24jam. Sambil2 travel pun boleh submit order. Shaklee yang poskan ke customer. Sangat mudah! 



3SISTEM SHAKLEE YANG PATUH SYARIAH

Menjadi sebutan ramai bila isu Syariah Compliant kan? Shaklee ni MLM? Patuh syariah ke? 

Ya, Shaklee ni bisnes Multi Level Marketing (MLM), sebab kita daftarkan orang bawah kita untuk kembangkan group. Jangan risau, Shaklee menepati syarat MLM yang PATUH SYARIAH. 
Yang bestnya bisnes Shaklee ni sebab sistem Shaklee yang adil dan tidak ada penindasan downline. MLM yang kita faham, orang bawah kena buat macam macam, orang atas goyang kaki saja, lepas tu dapat duit. Tapi uniknya bisnes Shaklee ni, income beegantung kepada usaha kita sendiri tau. Kalau downline buat lebih, dia boleh potong bonus upline dia. So adil lah kan? 



Siapa kata Shaklee hanya menguntungkan orang atas? Ini bukti downline boleh potong upline dengan income besar dari upline dan jelas ianya patuh syariah.

4. KUALITI PRODUK SHAKLEE YANG MENJADI PILIHAN RAMAI

Kesihatan adalah aset berharga buat kita semua tanpa mengira usia. Sebab ini lah Shaklee menjadi pilihan untuk anda sekeluarga. 

Kalau saya baru 5 tahun dengan Shaklee, dah rasa macam macam effect dari segi kesihatan dan ekonomi, Master Fredddie (kemeja merah dalam gambar) Master Pertama di Malaysia. Dah bertahun tahun consume produk Shaklee. Living proof, tak risau nak amalkan Shaklee bila tengok mereka ni. 



Demi menjaga kualiti produk, beribu ribu clinical test dijalankan, beyond organic bukan masa produk dikilangkan saja, tapi dari tahap awal lagi dah dititik beratkan. Baja, tanah, udara dan lain lain. Tak lepas kriteria, maka Shaklee tak pasarkan. 

Jadi tak perlu risau isu keselamatan produk dan untuk jangka masa panjanh, sebab semuanya dah dibuktikan selamat dan berkesan untuk tubuh badan manusia. Begitu komited Shaklee nak bantu orang sihat. 

5. PAYSLIP SHAKLEE LAKU UNTUK BELI ASET

Bisnes Shaklee sangat mudah untuk buat loan beli aset, bukan semua bisnes ada payslip yang laku di mata bank. Boleh tengok leader Shaklee yang dah beli rumah dan kereta dengan income Shaklee. Paling menarik, kita berpeluang untuk dapat CAR BONUS, Shaklee bagi dalam bentuk CASH! Best kan? 

Upline saya antara yang berjaya beli kereta guna payslip Shaklee, beliau dah berjaya mendapat CAR BONUS Shaklee. 



6. BISNES YANG BOLEH DIWARISI

Antara perkara yang kita perlu consider bila pilih bisnes ialah, kita nak jadikan satu LEGASI yang boleh diwarisi. Dengan Shaklee, kita boleh wariskan harta yang dah bina kepada anak anak dan waris kita. 

Bukan semua company bisnes yang boleh diwariskan kepada keluarga. Jika kita CEO sekalipun, bukan jaminan anak kita akan memegang jawatan yang sama. Dalam Shaklee, apa yang kita usahakan sekarangbukan saja untuk capai impian, tapi untuk masa depan anak anak. 

Best kan? Anak anak ada head start, bukan start dari zero. Tu beza anak anak kaum Cina dengan kita. Anak anak mereka ramai yang ada head start, tak mula dari kosonh. Bila habis belajar, sama ada sudah ada harta sepsrti hartanah atau teruskan legasi bisnes keluarga. 

Ini lah impian saya jugak. Anak2 pemnyambung legasi empayar bisnes ni, so kena work hard dari sekarang, supaya ada bisnes yang sangattt stabil untuk diwariskan kepada generasi akan datang. 


Jom Sertai Bisnes Online Terbaik Hanya di Shaklee


Untuk pengetahuan semua, peluang ini terbuka kepada semua, tak kira lelaki atau perempuan dengan syarat berusia 18 tahun dan ke atas. Surirumah atau yang bekerja, anda semua boleh membuka bisnes online Shaklee anda sendiri. 

Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini. Jika anda berdekatan HQ Shaklee atau mana mana cawangan Shaklee berdaftar dan nak register sebagai ahli Shaklee, anda boleh isi form siap siap DI SINI. Boleh enjoy harga member dan semua offer yang Shaklee buat. Dan dapat juga beli semua produk dengandiskaun 25% tau. 

Sebarang pembelian dari saya, anda akan dapat konsultasi percuma, dan akan dimasukkan ke dalam group ekslusif kami di mana disitu banyak yang kami kongsikan ilmu nutrisi dan ilmu berbisnes dari ahli kami. Mana tahu melalui Shaklee anda bolehmencapai impian impian anda satu hari nanti, 

Boleh register di sini DAFTAR KEAHLIAN PERCUMA

#blogmegashaklee 
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023




Comments

Popular Posts