Program Insentif Shaklee Malaysia : Reward Tambahan untuk semua Pengedar Shaklee


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada pembaca setia blog Setulus Nawaitu ☺️
Semoga Allah memberkati kita selalu dan dikurniakan kesihatan yang baik InshaAllah 

Tahun ni takde kalut raya awal macam tahun lepas, semoga Allah menerima segala amalan kita, mengampuni dosa dosa kita dan berkat hidup dunia akhirat.

InshaAllah entry kalini saya nak berkongsi Insentif Shaklee Malaysia. Bila mana kita dah bersama Shaklee, apa itu insentif Shaklee Malaysia yang dimaksud? Betul ke peluang jana peluang jana pendapatan ni sangat lumayan?

Kerjaya berniaga online Shaklee ni saya start ceburi selepas kahwin. Ye lah, lepas kawin jadi surirumah, boring duk rumah scroll scroll FB saja apa kata kita tambah duit poket disamping bantu tambah ekonomi keluarga walaupun masa tu saya masih lagi zero tentang ilmu bisnes. Berkat sokongan suami alhamdulillah bulan pertama start dah dapat bonus Shaklee. 

Sebagai surirumah, bila kita ada income sendiri hasil berbisnes, Alhamdulillah dapat saya gunakan untuk keperluan dan impian sendiri, belanja keluarga makan makan, beri hadiah dan InshaAllah nak bantu lagi cukupkan keperluan keluarga, impian anak anak dan suami. 

Sejujurnya, saya sangat teruja dengan reward terbaru dari Shaklee. Ianya berbeza dari bonus bulanan yang biasa tu, insentif ni adalah sesuatu yang extra. 

APA ITU PROGRAM INSENTIF SHAKLEE ? 

Baru baru ini Shaklee Malaysia ada mengumumkan tentang Program Insentif Shaklee Malaysia kepada para pengedar dan BUSINESS LEADER Shaklee yang berjaya mencapai target secara konsisten. Program ini adalah pendapatan lebihan yang ditawarkan oleh Shaklee Malaysia sebagai tambahan dari bonus bulanan tadi. Best bukan? 


Insentif Shaklee ini akan diberikan kepada semua BUSINESS LEADER Shaklee yang layak dan telah mencapai effective sales 3 bulan berturut turut dari bulan April hingga Jun. 
Program ni bertujuan untuk memberi semangat kepada business leaders untuk mendapat pendapatan tambahan. Dengan insentif ini, business leaders sendiri akan ready effective leaders dengan konsisten, malah berpeluang untuk move rank up. Semua ni peluang untuk pengedar Shaklee membesarkan jumlah bonus bulanan dalam Shaklee. Then tambah pulak lagi dengan insentif yang Shaklee nak bagi ni… best kan? Lumayan sangat. 

Lagi lagi kita di zaman yang sangat mencabar ni, memang kita sangat memerlukan extra income untuk penuhi kelompongan kewangan kita. Kalau ada extra income macam ni, banyak yang kita boleh buat. Nak hulur pada ibu bapa, nak bantu keluarga, nak simpan untuk kecemasan, menabung dan lain lain lagi. Banyak benda kan kita boleh buat bila buat dapat duit tambahan macam program ni. 

So berapa insentif Shaklee nak bagi ni? 

Jika business leaders Shaklee berjaya mencapai effective sales selama 3 bulan berturut turut dari bulan April hingga Jun, insentif Shaklee Malaysia akan berikan EXTRA CASH MONEY sebanyak RM600 dalam akaun peribadi leader tersebut sebagai tambahan kepada bonus yang leader tu biasa dapat. 

Bayangkan kalau untuk rank Supervisor (pangkat pertama dalam Shaklee) dapat sekitar RM1500-2000 setiap bulan dalam 3 bulan tu, dapat pula extra RM600 Shaklee bagi sebagai insentif, kan lebih RM6000 total dia dapat. MashaAllah banyak kan? 😍
Macam macam boleh buat dengan duit extra. 

CARA DAPAT DUIT TAMBAHAN RM600 

Okayy mesti excited kan macam mana nak dapat duit extra ni? Saya cuba kongsikan dengan cara paling mudah sekali InshaAllah. 

1- Terbuka kepada semua ahli berdaftar Shaklee
Tidak kira korang baru berdaftar atau sudah lama berdaftar asalkan korang belum pernah mencapai 21%. Korang layak dapat reward ni jika rank up Supervisor. Untuk yang rank up bermula seawal April 2023 atau pada bulan Mei 2023, korang kena bertahan untuk fight selama 3 bulan berturut turut. Atau dalam Shaklee dipanggil effective leader. 

Jom! Dapatkan bimbingan dari upline dan mentor sekarang. 😍



2- Terbuka kepada Appointed Rank Supervisor dan Senior Supervisor. 

Untuk kategori ini, Shaklee menilai tahap effective leader dari Januari 23 sehingga Mac 2023 lagi. Bagi yang berada dalam kategori ni, korang perlu effective appointed rank pada April 2023 dan  pada Mei dan Jun 2023 untuk melayakkan dapat reward RM600. 

Senang cerita semua orang layak untuk rebut tawaran duit tambahan RM600 ni, sebab kita ada masa selama 3 bulan untuk capai syarat dan kelayakan yang Shaklee sediakan. Memang boleh sangat sangat kalau korang betul betul nak kejar insentif Shaklee tambahan ni. 

Jom bertindak segera untuk sertai Shaklee dan mulakan hari ini juga tau! 




GANJARAN UNTUK YANG KONSISTEN DALAM PANGKAT SHAKLEE. BAGAIMANA CARA UNTUK DAPATKAN GANJARAN.

Untuk cycle 2023/2024, Shaklee juga menawarkan Trip Percutian Percuma. 
  1. Shaklee Regional Incentive Trip 2023 Seoul, Korea
  2. Shaklee International Incentive Trip 2023 Globa Conference, Los Angeles, USA. 




Menarik bukan? 

Jom comeback dan kembalikan semula perniagaan anda menjadi lebih besar dan kukuh yang mana ahli kumpulan anda bergerak aktif dalam bisnes Shaklee. 
Shaklee tidak pernah meninggalkan kita malah sentiasa menyokong dalam usaha membangunkan perniagaan. 

Shaklee nak semua orang rasa kenikmatan dan kejayaan SIAPA USAHA DIA DAPAT. 
Jom baca lebih lagi artikel menarik tentang Insentif Shaklee




Klik sini untuk DAFTAR KEAHLIAN
Nak sembang- sembang dulu pun boleh klik sini - Ifah

#shakleethrive2023
#projekblogmega
#pengedarshakleeterengganu
#pengedarshakleeaktif
#shakleemalaysia
#shaklee
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeThrive2023
#NextLevelBlogging



Comments

Popular Posts