Beza Vivix dan ResV

 

Assalamualaikum semua dan selamat bersua kembali semua pembaca setia blog setulusnawaitu.blogspot.com. Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai Perbezaan Vivix dan ResV. 

Sebelum ni saya ada menulis tentang Keunikan Vivix. Memandangkan Shaklee ada buat promosi besar besar Vivix dan ResV dengan kaedah pembayaran Ezy Plan Payment (EPP) serendah Rm85.50 sebulan. 


Nampak sama tapi tak sama kedua-dua Vivix dan ResV ni. 

Vivix mula dijual pada tahun 2008, dihasilkan secara saintifik untuk melambatkan proses penuaan di tahap selular. Vivix diformulasi dari bahan bahan semulajadi yang kaya dengan polifenol, sejenis antioksidan yang telah terbukti bertindak di tahap selular untuk kesihatan optimum. 

ResV pula inovasi baru dari Vivix, juga kaya dengan manfaat polifenol, mula dilancarkan pada awal tahun 2020. 

Jadi apa perbezaan Vivix dan ResV yang buat orang keliru nak pilih yang mana? 

PERBEZAAN VIVIX DAN RESV 


Kandungan
  • Vivix mempunyai 4 bahan utama iaitu Anggur Muscadine, lobak ungu, Elderberi dan Japanese Knotweed (Polygonum cuspidatum)
  • ResV juga mempunyai 4 bahan tadi, dengan tambahan beberapa bahan lain - buah delima, anggur Pomace, Chebulic Myrobalan, anggur merah dan blackcurrant
Kuasa Polifenol



  • Vivix mempunyai 10 kali ganda polifenol
  • ResV pula dengan 13 kali ganda polifenol (lebih kerana ada extra bahan bahan tambahan tadi)
Bentuk dan Cara Penyimpanan
  • Vivix adalah berbentuk cecair - boleh di ambil begitu saja atau dibancuh dengan air. Perlu disimpan dalam peti sejuk untuk mengekalkan nutrisi polifenolnya selepas diminum kerana berada dalam bentuk cecair dan bebas bahan kimia berbahaya. Jangan risau, Vivix takkan membeku walaupun disimpan dalam freezer kerana Vivix bersifat semulajadi tidak dicampur dengan air atau gula. 
  • ResV pula berbentuk softgel boleh telan dengan air masak. Boleh disimpan dalam suhu bilik, mudah dibawa travel. Teknologi untuk mengkapsulkan ResV ni dah dipatenkan. Khas untuk mengekalkan nutrisi Polifenol. Special sangat kan? 

 Boleh rujuk jadual di bawah untuk mudah faham perbezaan Vivix dan ResV 



ANTARA VIVIX DAN RESV, SESUAI UNTUK SIAPA? 

Untuk mengekalkan kesihatan optimum, Shaklee mencadangkan pengambilan Vivix di sebelah pagi untuk memulakan hari yang bertenaga. 

Dan ResV pula sebelum tidur untuk proses membaik pulih sel sel ketika tidur. 



Jom Amalkan ResV dan Vivix Shaklee Hari Ini!

Bagi saya sangat berbaloi untuk kita amalkan Vivix dan ResV Shaklee ni, kena dengan harganya, malahan kualiti pun terbaik. 

Saintis Shaklee dah tolong pilihkan untuk kita ramuan terhebat, kita dapat manfaat polifenol yang super banyak, telah dikaji dari segi keberkesanan dan juga keselamatannya.


Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini! 
Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau. 



Atifah Muhammad SID 1276547
No Tel : 0199357375
Your Trusted Shaklee Independent Distributor 
Shaklee Business Leader
Shaklee Terengganu/ Kelantan 

PENAFIAN : Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.




Comments

Popular Posts