PERCUTIAN SHAKLEE YANG EKSKLUSIF

 


Salam Jumaat semua! Entry kali ini saya nak share tentang kelebihan bisnes Shaklee yang PALING BEST dan yang semua impikan! Hehe

3C yang Shaklee tawarkan untuk semua ahli Shaklee iaitu Cash, Car dan Convention. 

Convention trip yang Shaklee berikan bertaraf 5-6 bintang tau. Khas untuk ahli Shaklee yang qualified. Trip ini termasuk lah 

  1. International Trip
  2. Regional Trip
  3. Umrah Trip
Yang paling best semua trip ni dapat PERCUMA tau. Yes PERCUMA!


Duit poket pun Shaklee bagi 😍


Luggage pun Shaklee sediakan

Macam mana nak layakkan untuk Convention Trip ni? 

Syarat utama mestilah rank Supervisor dan ke atas, kita boleh mengumpul conference point secara bulanan. Ini untuk menentukan berapa jumlah tiket yang kita layak dapat. Lagi banyak point terkumpul lagi banyak tiket yang kita dapat. Dan kita boleh bawa family atau sesiapa saja untuk join trip percuma ni berdasarkan tiket yang kita layak. Dan semestinya Shaklee akan support semua termasuk family kita. 

Yang pasti trip tajaan Shaklee penuh dengan kejutan yang seronok. Nampak tak betapa Shaklee mahu semua SID rebut peluang ini. Bukan biasa biasa punya trip tau. Confirm bila dapat pergi trip Shajkee, pulang dengan penuh senyuman dan kenangan manis untuk diingati. 





Berbaloi rasanya bila usaha di hargai. Di Shaklee sekecil kecil kejayaan pun di raikan apatah lagi kejayaan besar. Bisnes Shaklee bukan sahaja boleh bantu dari segi kewangan tapi sangat memberi peluang untuk jejakkan kaki ke luar negara tanpa keluarkan duit sendiri.
Banyak pengalaman PERCUTIAN SHAKLEE PERCUMA. 

Jika anda seorang kaki travelling, bisnes Shaklee ini lah bisnes yang patut anda buat dan usahakan. 
Jom hubungi saya untuk tahu lebih lanjut tentang bisnes Shaklee ni. 

Contact saya DI SINI untuk fast respons. 

#shakleethrive2023
#shakletrip2023
#shakleeterengganu 
#pengedarsahshaklee
#nextlevelblogging

Comments

Popular Posts