SET MENGANDUNG SHAKLEE EKSLUSIF BERSAMA TANAMERA

 

Hai kawan kawan, dalam entry yang lepas saya ada kongsikan keperluan untuk ibu mengandung. Kali ini saya nak share berkenaan nutrisi yang penting untuk wanita mengandung. Seorang wanita yang mengandung sememangnya memerlukan nutrisi yang lengkap untuk memenuhi keperluan diri serti bayi dalam kandungan. 
Sekiranya nutrisi tidak cukup dan lengkap, apa apa sahaja risiko boleh berlaku. Jadi untuk elakkan risiko kesihatan terjejas, adalah lebih bagus untuk si ibu ambil tahu dan menjaga pemakanan seharian. 

Sebelum saya kongsi dengan lebih lanjut tentang set mengandung Shaklee, penting untuk ibu tahu nutrisi yang sangat diperlukan ibu terutama ketika awal kehamilan

Bila merancang nak hamil, ibu perlu ambil 4 nutrisi penting ini

  • Zat Besi
  • Omega
  • Asid Folik
  • Kalsium
  • Protein

Pengambilan nutrisi ni perlu diteruskan bila disahkan hamil. Kenapa penting dan wajib ambil? Boleh tengok gambar di bawah




SET MENGANDUNG SHAKLEE LENGKAP


Setiap vitamin yang ada dalam set mengandung Shaklee ini mempunyai kelebihan dan fungsi seperti berikut: 

Protin:

Apa yang baik untuk ibu, juga baik untuk bayi. Protein perlu untuk:

• Membantu pertumbuhan dan perkembangan bayi yang sihat terutama semasa trimester kedua

dan ketiga di mana bayi anda menjalani proses pertumbuhan yang pesat.

• Pertumbuhan tisu payudara dan rahim optimum bagi ibu semasa hamil.

Kalsium:

Keperluan untuk mengambil kalsium meningkat semasa kehamilan kepada sekurang-kurangnya

tiga hidangan sehari untuk:

• Membantu perkembangan tulang dan gigi bayi yang sihat.

• Mengawalatur penggunaan cecair dalam badan ibu.

• Mengembalikan simpanan kalsium ibu

Multivitamin + Zat Besi

Merupakan vitamin perlu dan mineral yang sangat penting bagi wanita hamil yang membantu untuk:

• Menutup jurang nutrisi ibu supaya ibu dan bayi mendapat semua nutrien perlu bagi mengekalkan kesihatan badan.

• Menyokong penghasilan sel darah merah untuk membantu membawa oksigen dan menghantarnya kepada bayi serta mencegah anemia pada ibu (meningkatkan hB)

Vitamin B:

Vitamin B lengkap seperti vitamin B12, folat, vitamin B6, biotin, asid pantotenik, niasin, tiamina dan riboflavin adalah penting untuk meningkatkan kesihatan ibu dan bayi dengan:

• Menyokong perkembangan tiub saraf bayi.

—————————————————— 

Berita baik untuk kawan kawan semua, terkini Shaklee keluarkan set lengkap untuk wanita mengandung baik dari segi dalaman dan luaran. Shaklee bukan sekadar menawarkan kepada wanita mengandung untuk dapatkan vitamin yang memenuhi nutrisi si ibu dan anak bahkan juga tambahan produk berasaskan tumbuh tumbuhan untuk luaran ibu iaitu minyak urut khas daripada Tanamera!




Sebenarnya Shaklee bekerjasama dengan Tanamera dan meluluskan kerjasama tersebut selepas 2 tahun kerana mengambil kira banyak aspek terutama keselamatan pengguna Shaklee. Selepas kajian klinikal memuaskan hati barulah kerjasama ini terbentuk.

Pakej ini dinamakan sebagai EMBUN. Embun ini sangat memudahkan ibu ibu mengandung kerana korang tak perlu susah susah lagi nak beli produk berasingkan kerana dengan Shaklee korang boleh terus dapat keperluan wanita mengandung yang lengkap.  

1-SMOOTH TUMMY OIL


Wanita mengandung dan strechmark tak dapat dipisahkan, jadi Shaklee mengeluarkan minyak khas untuk wanita mengandung gunakan bagi mengurangkan strechmark pada perut. Ia lengkap dengan bahan aktif seperti Minyak Kelapa Dara, Halia Bentong dan Sugarcane Squalane.
Bahan bahan ini berupaya untuk mengurangkan kedutan pada kulit, mengurangkan pembentukan selulit  dan melancarkan peredaran darah. Ia berfungsi menghasilkan kolagen untuk meningkatkan keanjalan kulit.

Minyak ini sesuai untuk semua orang sebenarnya, tak kisah anda sedang mengandung atau tidak. Bahkan nak buat urutan muka juga sangat digalakkan!

2- RELAXING MAGNESIUM OIL



Nak rasa tenang dan damai bila mengandung? Rasa penat dan sakit sakit badan bila banyak berjalan? 


Apa kata sebelum tidur, sapu dulu Relaxing Magnesium Gel ini pada tubuh badan anda. Kandungan Lavendar Oil, Halia Bentong dan Oak Gall ini sangat baik untuk memberikan ketenangan pada saraf badan sekaligus boleh memberikan tidur yang lebih nyenyak pada wanita mengandung. Ye lah, selalunya wanita mengandung tidur mudah terganggung dan tak selesa akibat perubahan pada fizikal tubuh badan.


Ia juga mampu mengurangkan masalah kekejangan otot seperti lenguh lenguh kaki dan mengurangkan tahap tekanan si ibu. Oh ya, selepas bersalin pun boleh mengurut menggunakan minyak ini! Jimat kan.

Jom dapatkan set mengandung Shaklee yang lengkap ini kerana sekarang anda boleh dapatkan banyak barangan PERCUMA antaranya Beg D'Daun , keahlian percuma dan penghantaran percuma!


Macam mana nak Order?


Apa yang anda akan dapat bila buat Pembelian Set Mengandung Shaklee

 • Free Keahlian

 • Free Kos Penghantaran

Boleh klik link DI SINI


COD: Bukit Payong Terengganu dan sekitar

Post ke seluruh Malaysia


Join kami untuk tambah income dengan jadi Pengedar Shaklee. Yuran serendah RM35 sahaja.

Klik wasap.my/60199357375/bisnesShaklee


#shakleethrive
#shakleeterengganu
#shakleebukitpayong
#nextlevelblogging



Comments

Popular Posts