Review Projek Blog Mega Shaklee 1.0

 



Awal bulan Februari haritu, Master upline saya iaitu Master Norita dan juga moderator Master Salwa Zeyn ada buat satu program khas untuk bantu ahli team Shaklee growkan bisnes dan tingkatkan sales melalui penulisan blog. Pada awalnya saya teragak agak nak join Projek ni sebab takde pengalaman langsung menulis blog. Blog saya pun tak wujud lagi tapi saya daftarkan diri jugak untuk join Projek Blog ni sebab niat utama nak belajar. 

Master Norita dan Master Salwa bertungkus lumus beri penerangan, buat program dan menjawab segala persoalan. Dikatakan 60% peserta yang daftar tidak ada akaun blog lagi. Dari kelas briefing kita dapat belajar create blog, cantikkan blog, cara menulis dan sebagainya. 

Bertambah semangat lagi nak belajar dan buat blog sebab Master Norita juga menyumbangkan hadiah yang agak lumayan kepada peserta yang join. Usaha ini untuk membantu menaikkan semangat para peserta dan memberi manfaat melalui penulisan blog. 

PROJEK BLOG MEGA SHAKLEE 1.0

Istimewanya Projek Blog Mega Shaklee 1.0 ni pihak penganjur iaitu Master Norita menyumbangkan hadiah kepada semua peserta. Tak kira walaupun peserta kalah atau menang. Pemenang dipilih berdasarkan kategori dan syarat yang ditetapkan. 

Antara HADIAH UTAMA semestinya Produk Premium Top 1 iaitu Vivix Shaklee. Hadiah kedua pula adalah Collagen Plus Powder Shaklee dan seterusnya hadiah ketiga adalah Nutriferon Shaklee. 

Syukur dapat selesaikan tugasan blog dalam masa yang ditetapkan. Kami diberi tugasan untuk menulis 2 entry bertajuk Intermittent Fasting dan cara kurus dengan Set Hello New You

Banyak yang saya belajar dari Projek Blog Mega Shaklee 1.0 ni. Dapat pulak sparring partner yang sangat membantu dan supportive. Bila kita menulis secara berjemaah ni vibes dia lain macam. Positif dan saling support. Juga pengalaman berharga dalam ilmu blogging yang tak pernah saya buat.  


MENANG HADIAH COLLAGEN PLUS POWDER

Syukur Alhamdulillah dalam Projek Blog Mega Shaklee 1.0, saya berjaya menang hadiah Collagen Plus Powder Shaklee yang bernilai RM298. 



Collagen ni antara supplement favourite saya sebab suka kesan dia cepat untuk sekotak pertama. Supplement anti-aging yang kita perlu ambil bila berusia 25 tahun ke atas sebab waktu ni kolagen dalam badan mula berkurangan. Shaklee memilih kolagen organik dari sisik ikan merah. Semestinya organik tanpa bahan kimia. 

7

Collagen Shaklee mudah serap. Semulajadi, tanpa pengawet, tanpa gula dan perasa tambahan. 


KENAPA NAK JOIN LAGI PROJEK BLOG MEGA 2.0? 

Projek ini bagi saya sangat bagus dan perlu diteruskan. Melalui apa yang dikatakan Master Norita dan Master Salwa, saya yakin platform blog ini mampu menjadi satu fenomena besar dan wave besar di Malaysia. 

Dengan projek Blog Mega Shaklee 1.0 ni juga seolah memberi nafas dan semangat baru untuk saya terus menulis. Sebab saya jenis introvert, dan suka menulis. Daripada Projek ini saya banyak belajar dan tahu buat blog saya belajar buat, belajar cara nak menaip dan susun ayat. Yang paling seronok dapat tips dan info dari sahabat sahabat yang pernah buat blog. Projek ni umpama booster untuk sediakan platform bisnes yang lebih stabil dan bermanfaat untuk orang ramai. 

Banyak ilmu ilmu baru yang diajar terutama marketing evergreen serta info tentang SEO, apa yang mampu membuatkan “wave” itu datang. Saya sebagai peserta projek ini rasa sangat bertuah dan beruntung dapat belajar tentang teknik mahal dengan cara menulis yang diajar oleh Master Salwa, semuanya PERCUMA tanpa bayaran tambahan. Saya kira kalau kelas di luar boleh mencecah ratusan atau ribuan ringgit. 

Tak sabar pula rasanya untuk join Projek Blog Mega 2.0. Hopefully saya berjaya untuk peringkat saringan seterusnya. 

Kalian berminat juga nak sertai kami? Apa tunggu lagi. Dengar khabar untuk Projek Blog Mega Shaklee 2.0 ada hadiah yang lebih lumayan. 
Sekali berdaftar sebagai ahli Shaklee, kalian akan dapat banyak kelebihan, ilmu dan sokongan berpanjangan dari team yang semuanya ingin capai kejayaan dan kesihatan yang lebih baik.

Nak daftar macam mana? 

Serius, kalian takkan rugi apa pun. Malah ilmu marketing dan bisnes boleh access secara unlimited. 

Sehingga bertemu lagi di next entry. 

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

HUBUNGI KAMI UNTUK
Konsultasi PERCUMA
Harga Produk Terbaik dan PELUANG BISNES bersama Shaklee. 

Call ; 019-9357375
Click to Whatsapp
Facebook : Atifah Muhammad












Comments

Popular Posts