Kemeriahan Shaklee Fun Day 2023

Assalamualaikum semua. Salam Ramadhan ❤️

Kalini saya nak berkongsi kepada sahabat blog tentang event yang diadakan oleh Shaklee Malaysia. Sabru lepas, 18 Mac 2023 telah berlangsungnya Fun Day Shaklee Shop. Program ini dilakukan secara serentak bermula dari 10 pagi sehingga 4 petang di cawangan Shaklee terpilih iaitu Shaklee Home Office, Shaklee Branch Kuala Lumpur, Shaklee Branch Kota Bharu dan Shaklee Branch Johor Bahru. 

Sesiapa yang datang dengan kawan kawan atau keluarga yang belum jadi member Shaklee pun berpeluang menang hadiah pada hari tersebut. 

Fun Day Shaklee Shop! 

Banyak aktiviti, promosi istimewa dan sesiapa yang datang jugak berpeluang dapat premium item Sahkkee secara Percuma. Minuman percuma juga disediakan. Tak lupa jugak belon disediakan untuk kanak kanak yang hadir. 




Jadi semua tak nak lepaskan peluang. Order dikumpul. Sambil kita makan produk kita berpeluanb dapat hadiah dan penjimatan yang berbaloi! Besttt kan? 

Seronok buat bisnes Shaklee ni sebab tak perlu fikir event, marketing apa nak buat, semuanya company yang handle. Tak perlu pening pening fikir nak sediakan hadiah apa untuk customer, nak bagi less berapa, nak buat event apa, nak sediakan tempat dan benda ni memerlukan kos yang banyak. Dengan Shaklee, alhamdulillah kita hanya fokus CARI SALES dan AJAR ORANG lain buat extra income. Selebihnya company yang uruskan. 


Suasana beratur di branch. Maklumlah harga jauh lebih murahh. Time event macam ni lah kita beli. Kumpul order dari customer dan anak team, sekali harung beli. Jimatt! 


Shaklee Fun Day dan bisnes Shaklee sangat membuka ruang kepada customer yang ingin mencuba produk Shaklee seterusnya berbisnes Shaklee. Dengan minima modal serendah RM35 kita dah boleh daftrakan sebagai ahli dan dapat membeli denga harga ahli tanpa minimum order. 

Promo Youth Skincare

Antara yang dinantikan semua peminat Youth. Skincare Youth ni premium sangat tau. Dah la organik. Pulak tu Youth ni Shaklee jarang buat sales, bila Shaklee adakan promo murah melampau ni, semua orang berebut nak beli sebab harga nya yang sangat murah dan berbaloi. 

Kalau nak kulit cantik, jangan pakai skincare asal viral je nak beli. Jangan pakai skincare tak organic dan ada methylparaben. 

Youth adalah beyond organic.
Shaklee jalankan 350 jenis test pada setiap ingredients Youth untuk pastikan tiada kontaminasi. 
Nak tahu tak korang ? 
Shaklee spend lebih dari 200 million usd untuk kualiti test supaya product Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan terbukti secara klinikal.

Bayangkan lah macam mana tahap selamat bila pakai Youth ni, siap ada kajian selama 8 tahun nak hasilkan Youth Skincare. Saya sendiri dah try Youth, memang tak tukar product lain dah, sebab memang puas hati! 



Alhamdulillah teruja kan bila dah tahu powernya Youth ni? 

Walaupun event ni dah berlalu, namun akan ada lagi special daydari company Shaklee yang akan buat kita teruja nak bersama Shaklee lagi dan lagi, kenapa? 
Sebab bila dah join dengan Shaklee ni ada je surprise Shaklee buat dari semasa ke semasa. 

Nak tahu apa kelebihan bila join member?


Kalau ada sahabat berminat nak jadi sebahagian dari business partner saya boleh DAFTAR sekarang.
Terus start berniaga untuk kumpul point dan fight untuk melayakkan diri untuk terima BONUS Shaklee. Dan semestinya korang berpeluang dapat DUIT RAYA SHAKLEE 😍

Dengan bisnes Shaklee ni mudah sangat, kita hanya perlu GUNA, KONGSI manfaat dan BINAnetwork team kita sendiri. Bantu orang lain berjaya lagi seronok kan? Jomm. 

Boleh terus lawati Link Ifah untuk pertanyaan dan info lanjut. 













Comments

Post a Comment

Popular Posts