Pengedar Shaklee Aktif di Bukit Payong Terengganu

Khas untuk orang Bukit Payong Terengganu yang mencari produk Shaklee dan ingin terus COD ke rumah anda, saya merupakan pengedar Shaklee aktif di Terengganu. Anda boleh dapatkan rangkaian produk Shaklee ready stock dengan perkhidmatan COD seluruh kawasan Bukit Payong disediakan. 

Selain dari itu, inshaAllah saya menyediakan perkhidmatan pos menggunakan khidmat kurier GDEX yang akan diuruskan oleh pihak Home Office Shaklee atau cawangan Shaklee. Dengan adanya sistem website yang sistematik, fleksibel dan mesra pengguna sangat memudahkan urusan bisnes online saya diuruskan. 


Rangkaian Produk Shaklee

Shaklee mempunyai 5 jenis rangkaian produk yang merangkumi kesihatan, kecantikan dan kebersihan rumah. 
  1. Nutrisi ; ada banyak set set nutrisi dan keperluan kesihatan untuk membantu meningkatkan kesihatan secara menyeluruh. 
  2. Pengurusan Berat Badan ; merangkumi produk detox, buang lemak, tingkatkan metabolisme dan pembinaan otot. 
  3. Ibu dan Anak ; lengkap untuk mereka yang merancang hamil, sedang hamil, tempoh berpantang dan menyusukan bayi. 
  4. Kecantikan ; produk penjagaan kulit muka Youth
  5. Kediaman ; produk yang memfokuskan kepada pencuci rumah dan pakaian yang organik dan selamat bukan sahaja untuk manusia tetapi juga untuk alam sekitar. 
Top 10 BEST SELLER Produk Shaklee


  1. VIVIX & RESV
  2. ENERGISING SOY PROTEIN
  3. VITAMIN C
  4. OMEGA GUARD
  5. OSTENUTRIX
  6. NUTRIFERON
  7. LUMINIOUS GEL OIL CLEANSER
  8. VITAMIN E
  9. COLLAGEN POWDER PLUS
  10. BCOMPLEX 

Kenapa Perlu Pilih sebagai Pengedar Anda? 

Saya adalah seorang pengedar Shaklee yang berpengalaman di Terengganu. Saya telah menjalankan perniagaan sejak dari tahun 2018 dan telah membantu ramai orang mencapai kesihatan yang lebih baik. 
Pengalaman consumed Set Ikhtiar Hamil, seterusnya set bersalin, dan sampai sekarang masih consume untuk penyusuan anak membuatkan saya teruja dan bersemangat nak bantu ramai lagi di luar sana untuk dapat manfaat kesihatan dengan supplement Shaklee. 




Dengan pengetahuan dan pengalaman saya, saya dalat memberikan nasihat yang tepat dan bimbingan yang sesuai untuk setiap individu. Saya sentiasa komited untuk memastikan pengguna dapat info yang tepat mengenai produk.

Shaklee adalah pilihan TERBAIK dan SELAMAT untuk diambil sebagai supplement harian. Yang penting, dapatkan dulu nasihat doktor jika ada penyakit atau masalah kesihatan. Selepas tu, awak buat keputusan untuk kesihatan awak. Shaklee supplement untuk tambah nutrisi harian. 

Sebagai pengedar Shaklee, saya menawarkan sokongan pelanggan, saya sedia membantu memahami produk Shaklee dan memberi cadangan yang sesuai dengan keperluan individu dan memberi servis dan consultation selepas pembelian.

Yang penting saya boleh COD ke rumah anda dan anda juga boleh regitser sebagai ahli Shaklee secara PERCUMA atau dengan yuran RM35 

 Bagaimana Nak Hubungi Saya?

Boleh hubungi Ifah di talian 019-9357375 atau klik link whatsapp
COD ; Bukit Payong | Kuala Terengganu | Kedai Buluh | Padang Midin

Jemput Follow
Instagram : Ifah Muhd

#pengedarshakleeterengganu
#nextlevelblogging
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#shakleeterengganu
#shakleebukitpayong
#codshakleeterengganu
#readystock


Comments

Popular Posts